Reservedele BMW E28

Det er anden generation af 5-serie mid-sedans, der blev produceret mellem 1981 og 1988. Den var tilgængelig med fire og seks cylindre benzinmotorer, og en diesel blev introduceret i 1983. Den havde en baghjulet motorhjelm og en støvle på 460 liter. De fleste af dem var imidlertid med 63 til 70 liter brændstoftanke. Det blev tilbudt med alle de tilgængelige motorer fra BMW, som M10, 20, 21, 30, 88 og S38. Modeller lanceret var 518, 520i, 525i og 528i med benzinmotorer, 524d og 524td med dieselmotorer og 518i med brændstofindsprøjtning. De blev tilbudt med en automatisk og manuel transmission. De tilgængelige manuelle transmissioner var Getrag 242, 262, 240, 260, 265, 245, 280 og ZF S5-16. De automatiske transmissioner var ZF 3HP22 og 4HP22. Modellerne var med for- og bagfjederspænding med Macpherson-stivere og semi-trailing arm. Styringen blev forbedret, og 14 og 16 tommer hjul blev tilbudt. Bremserne på forsiden var indvendigt ventilerede skivebremser, mens baghjulene var uventilerede skiver eller tromlebremser. M5 var den første model fremstillet med M88 og S38 lige seks motorer. I Norden blev Amerika først lanceret 528e i 1982 og derefter 533i. De blev tilbudt med manuel og også tre-trins automatgear, og i 1983 tilbydes en 4-trins automatgear. I 1985 blev der fastsat en standard alle modeller til at være med ABS bremser. De havde også et soltag, aluminiumsfælge, tågelygter, centrallås og aircondition og S38 motor. Ca. 722 000 blev produceret. 518 blev kun solgt i en lille del af Europa med en firecylindret motor og en karburator. Det var i stand til at nå op til 164 km i timen. 518i blev solgt hovedsageligt i Japan, men også i nogle dele af Europa, med en firecylindret motor, brændstof injiceret, kunne nå op til 175km i timen. 520i var med de mindste sekscylindrede motorer, der kunne nå op til 190 km i timen. 525e blev lanceret med 2,7 liter 6 cylindre M20 benzin, med ca. 118 hk. Det blev betragtet som en kommerciel udgave. Uden katalysatoren kunne en hastighed på 190 km pr. Time opnås. 525i blev kun solgt i Europa, med 2,5 liter 6-cylindret motor, der kunne nå op til 201 km i timen. 528i var en af ​​de hurtigste versioner, der kunne nå op til 215 km i timen. 533i blev lanceret i Nordamerika og Japan. 535i blev introduceret i 1984 med samme seks-cylindrede drivmotor som M535i, der kunne nå op til 225 km i timen. M535i var med drivkørslen fra 535i med M-Technic-suspension og unikke kropspaneler og hjul. Det var i stand til at opnå op til 230 km i timen. 524td var den første dieselbil, der blev fremstillet af BMW i 1982, klar til at nå op til 180 km pr. Time topfart.

 

Classic dele og classic reservedele BMW / E28:

  • Tilbehør BMW / E28
  • Aircondition BMW / E28
  • Karrosseridele BMW / E28
  • Bremser BMW / E28
  • Kabler BMW / E28
  • Chassis BMW / E28
  • Køling BMW / E28
  • Elektronik BMW / E28
  • Motor BMW / E28
  • Udstødning BMW / E28
  • Eksteriør BMW / E28
  • Filtre BMW / E28
  • Gearkasse BMW / E28
  • Opvarmning BMW / E28
  • Hydraulik BMW / E28
  • Interiør BMW / E28
  • Belysning BMW / E28
  • Relæer BMW / E28
  • Styredele BMW / E28
  • Affjedring BMW / E28
  • Transmission BMW / E28

Produkter/produktgrupper:

Air Condition - Aksler - Bagklaphængsler - Bagklappe - Blæsermotor - Bremsebakkesæt - Bremsekaliper - Bremseklodser - Bremser - Bremserørssæt - Bremseskiver - Bremseslange - Bremsetromler - Brændstoffilter - Chassis - Cylinderblok - Drivaksel - Døre - Elektriske dele - Fedtkapsel - Filter - Flexrør - Fronthjelm - Gearkasse - Gearskifte - Generator - Grill - Hjelmhåndtag - Hjul - Hjulbolte - Hjulcylinder - Hjulkapsel - Hjulleje - Horn - Hovedbremsecylinder - Hydraulikfilter - Håndbremsekabel - Håndbremser - Instrumenter - Interiør - Kabler - Karburator - Karrosseridele - Katalysator - Kobling - Koblingskabel - Kofanger - Kontakter - Kølerhjelmskabel - Kølesystem - Køling - Luftfilter - Motor - Motorhjelm - Motorophæng - Måtter - Oliedele - Oliefilter - Pakninger - Pedaler - Pollenfilter - Remme - Sensor - Sikkerhedssele - Sikringsboks - Skarringsdele - Skærm - Soltag - Speederkabel - Spejle - Sportsudstødning - Sprinkler - Starter - Strømfordeler - Styretøj - Støddæmper - Sædeindstillingskabel - Tandrem - Tankdæksel - Temperatursensor - Topstykke - Transmission - Trykregulator - Turbo - Tændingskontakt - Tændkabel - Tændrør - Udstødning - Udstødningssystem - Undervogn - Varmekasse - Varmereguleringskabe - Vinduesoprul - Vinduespakning - Vinduespynteliste - Visker

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

Din kurv er tom ;(
Total {{basket.FormattedProductsTotal}}