Ofte stillede spørgsmål

 

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os via e-mail, telefon eller live chat på vores webshop.

Vores kontor er åbent mandag til fredag fra kl. 8.00 til 16.00.

 

Spørgsmål og svar:

Jeg kan ikke finde den vare, jeg søger, hvad kan jeg gøre?
Hvis bilens data er indtastede korrekt, og den ønskede vare ikke kommer frem, så har vi ikke varen i programmet. Du er meget velkommen til at kontakte os, og så kan vi undersøge om det er muligt at skaffe den.

Hvordan kan jeg se om en vare er på lager?
Når en vare er på lager, er den mærket med en grøn prik samt teksten ”På lager”. Hvis varen ikke er på lager, er den mærket med en rød prik og teksten ”Ikke på lager”.

Hvilke lande leverer I til?
Vi leverer til alle europæiske lande. Se listen her

Hvad skal jeg betale i fragt?
Det kommer an på destinationen. Se listen med fragtinformation her

Hvad er leveringstiden?
Det kommer an på destinationen. Se leveringstider her

Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?
Vi modtager betaling via Dankort, VISA, Mastercard, Maestro, MobilePay og PayPal. Flere muligheder følger snarest

Jeg har fortrudt købet. Hvad skal jeg gøre?
Se her hvordan du kan returnere varen.

Hvad skal jeg gøre, hvis pakken er beskadiget?
Hvis du modtager en pakke, som har synlige tegn på skader under transport, er det vigtigt, at du modtager pakken med forbehold og derefter kontakter os. Hvis pakken ikke har synlige skader, men varen er beskadiget, skal du kontakte os indenfor 5 dage efter modtagelse. Se desuden vores salgs- og leveringsbetingelser her

Der mangler en vare i min forsendelse, hvad skal jeg gøre?
Kontakt os på info@classicpartspassion.com eller tlf. 71 99 71 88

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

Din kurv er tom ;(
Total {{basket.FormattedProductsTotal}}