Reservedele BMW Isetta

Den blev produceret i Storbritannien, Brasilien, Frankrig, Tyskland, Spanien, Belgien og Argentina. Det var en microcar med italiensk design også kendt som en boblebil. Det var den første masseproducerede bil med et forbrug så lavt som 3 liter pr. 100 km og endda det mest solgte køretøj i verden. Den blev lanceret med forskellige navne og funktioner på forskellige markeder. I Italien blev det kaldt Iso Isetta og blev lanceret som en coupe, produceret mellem 1953 og 1956. Den var med en motor fra en motorcykel og var en stor nyskabelse for sin tid. I tilfælde af en ulykke kunne passagererne forlade køretøjet gennem soltaget. Motoren var to-takts split-single med 9,5 hk og 236cc. Den var ægformet med en topphastighed på 75 km pr. time. Iso blev lanceret som Autocarro i Spanien. Den var også tilgængelig i andre kropsstyper med fuldbred bagaksel. Den var også meget populær i Italien, med større rørformet ramme, firehjuls layout og fire-trins manuel gearkasse med omvendt. Ca. 4 000 blev produceret. VELAM Isetta blev lanceret i Frankrig, med lidt anderledes ny kropsstil og den samme motor fra Isetta. Det var kendt som yoghurtpotte. Det havde baggear, dæk og motor. Tryk på knappen for at komme ind i køretøjet blev også opdateret, og speedometerets placering blev ændret. Det blev produceret mellem 1955 og 1958 som en racerbil, en engangs sport, konvertible, standard og luksus versioner. I Argentina blev den lanceret som De Carlo med et nydesignet outlook. Ca. 1500 blev fremstillet. Romi-Isetta blev lanceret i Brasilien i 1956, og det var den første bil bygget i Brasilien. Det blev brugt som en base for udvikling af branchen der. De var med de samme motorer indtil 1959, når de blev skiftet til 300cc motoren fra BMW. Produktionen sluttede i 1961. BMW Isetta blev introduceret i Tyskland med en cylinder, firetakts 247cc motor fra en motorcykel med 13 hk. Det var igen med italiensk design, men med re-engineered dele, produceret mellem 1955 og 1962. Krumtaphuset blev fremstillet af støbejern og cylinderhovedet fra aluminium. Summen blev forstørret, og motorens gearkasse var lydisoleret. Det kunne køres med en licens til en motorcykel. Omkring 160 000 blev produceret i Tyskland. BMW Isetta i Storbritannien, det var ikke særlig populært i Storbritannien, og i 1962 sluttede produktionen. Det var højrehåndet med Lucas elektriske og Dunlop dæk. Trehjulede versionen blev introduceret og var mere lide på grund af de lavere skatter og muligheden for at blive kørt bare med en motorcykel licens.

Classic dele og classic reservedele BMW / Isetta:

  • Tilbehør BMW / Isetta
  • Aircondition BMW / Isetta
  • Karrosseridele BMW / Isetta
  • Bremser BMW / Isetta
  • Kabler BMW / Isetta
  • Chassis BMW / Isetta
  • Køling BMW / Isetta
  • Elektronik BMW / Isetta
  • Motor BMW / Isetta
  • Udstødning BMW / Isetta
  • Eksteriør BMW / Isetta
  • Filtre BMW / Isetta
  • Gearkasse BMW / Isetta
  • Opvarmning BMW / Isetta
  • Hydraulik BMW / Isetta
  • Interiør BMW /Isetta
  • Belysning BMW / Isetta
  • Relæer BMW / Isetta
  • Styredele BMW / Isetta
  • Affjedring BMW / Isetta
  • Transmission BMW / Isetta

Produkter/produktgrupper:

Air Condition - Aksler - Bagklaphængsler - Bagklappe - Blæsermotor - Bremsebakkesæt - Bremsekaliper - Bremseklodser - Bremser - Bremserørssæt - Bremseskiver - Bremseslange - Bremsetromler - Brændstoffilter - Chassis - Cylinderblok - Drivaksel - Døre - Elektriske dele - Fedtkapsel - Filter - Flexrør - Fronthjelm - Gearkasse - Gearskifte - Generator - Grill - Hjelmhåndtag - Hjul - Hjulbolte - Hjulcylinder - Hjulkapsel - Hjulleje - Horn - Hovedbremsecylinder - Hydraulikfilter - Håndbremsekabel - Håndbremser - Instrumenter - Interiør - Kabler - Karburator - Karrosseridele - Katalysator - Kobling - Koblingskabel - Kofanger - Kontakter - Kølerhjelmskabel - Kølesystem - Køling - Luftfilter - Motor - Motorhjelm - Motorophæng - Måtter - Oliedele - Oliefilter - Pakninger - Pedaler - Pollenfilter - Remme - Sensor - Sikkerhedssele - Sikringsboks - Skarringsdele - Skærm - Soltag - Speederkabel - Spejle - Sportsudstødning - Sprinkler - Starter - Strømfordeler - Styretøj - Støddæmper - Sædeindstillingskabel - Tandrem - Tankdæksel - Temperatursensor - Topstykke - Transmission - Trykregulator - Turbo - Tændingskontakt - Tændkabel - Tændrør - Udstødning - Udstødningssystem - Undervogn - Varmekasse - Varmereguleringskabe - Vinduesoprul - Vinduespakning - Vinduespynteliste - Visker

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

Din kurv er tom ;(
Total {{basket.FormattedProductsTotal}}
Til kassen